info@conservatoire.kz

Мәшімбаева Айнұр Жақыпәліқызы

Т Ү Й І Н Д Е М Е 


  Азаматтығы: Қазақстан

 

  Байланыс мәліметтері:

 

  E-mail: mashimbaeva@mail.ru

  

 Академиялық лауазымы: Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясының доценті;

 

 Ғылыми атағы: Қауымдастырылған профессор (доцент) (БжҒСБК);

 

Ғылыми дәрежесі: Филология ғылымдарының кандидаты;

 

Жоғары білім туралы дипломда көрсетілген мамандық атауы мен шифры: 

«Қазақ тілі мен әдебиеті» «10.02.02 – Қазақ тілі», «10.02.02 – Қазақ тілі»;

  

Штаттық +                 

 

1. БІЛІМІ/БІЛІКТІЛІГІ: (ЖЫЛЫ, ЕЛІ, ОҚУ ОРНЫ):

 

1999-2003 жж. әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетін филолог, қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы мамандығы – бакалавриат (үздік);

2003-2005 жж. әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің филология магистрі біліктілігі мен академиялық дәрежесі – магистратура (үздік).

 

2. ЖҰМЫС ТӘЖІРИБЕСІ: (ЖЫЛЫ, АЙЫ, МЕКЕМЕ, ЛАУАЗЫМЫ):

 

15.08.2017 - бүгінгі күнге дейін Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы Оқу-әдістемелік бөлімінің жетекшісі;

16.01.2017-15.08.2017 Абылайхан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті Қазақ-орыс тілдерінің кәсіби ауызша аударма кафедрасының доценті.

01.09.2015-16.01.2017 Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы Әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасының доценті;

01.09.2011-01.09.2015 Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы Әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасының аға оқытушысы;

01.09.2006-01.09.2011 Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы Әлеуметтік-гуманитарлық пәндер кафедрасының  оқытушысы;

 01.10.2005-01.09.2006 Т.Рысқұлов атындағы Қазақ экономикалық университеті, Маркетинг және коммерция кафедрасының аға лаборанты

 

3. БІЛІКТІЛІГІН ЖОҒАРЫЛАТУ: (ТАҒЫЛЫМДАМАЛАР, ТРЕНИНГТЕР, СЕМИНАРЛАР, КУРСТАР): 

(семинар/тренингтің уақыты, елі мен құжат берген ұйым атауы)

 

Сертификат 21-25 ақпан 2011 ж. Ресей Федерацияның тестолог-ғалымы, профессор В.С.Аванесовтың «Мемлекеттік тілді меңгеру деңгейін бағалау жүйесі – ҚАЗТЕСТ-ке арналған тест тапсырмаларын әзірлеудің теориялық және әдістемелік негіздері» тақырыбындағы 36 сағаттық  курсы, Ұлттық тестілеу орталығы, Астана;

Сертификат 17-18 ноября 2011 года «Применение мультимедийной техники в учебном процессе». КНК имени Курмангазы;

Сертификат  21 желтоқсан 2011 жыл Қазақстан Республикасы тәуелсіздігінің 20 жылдығына орай мемлекеттік тілді оқыту мәселелеріне арналған «Тәуелсіздік және мемлекеттік тіл: қазақ тілін оқытудағы  инновациялық бағыттар» атты тақырыптағы ғылыми-практикалық семинар

Сертификат 19 қараша  2014 жыл. Дәстүрлі және заманауи музыка дамуының өзекті мәселелері, тәжірибесі және келешегі атты халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияға қатысқаны үшін. Құрманғазы атындағы ҚҰК.

Сертификат 21.11.2014 КНК им. Курмангазы ELSEVIER BV-Science Direct and Scopus Training

Сертификат 27.05.2015 Springerlink User Training Springer – международная издательская компания, специализирующаяся на издании академических журналов и книг по естественно-научным направлениям.  КНК им. Курмангазы.

Сертификат 09.06.2015 г. КНК им. Курмангазы Как публиковать статьи в журналах с импакт-фактором ресурсы Thomson Reuters для научных исследований. НКН имени Курмангазы

Сертификат 27 сәуір 2015 ж. Инновациялық үдерістер: мәдениет пен өнер дәстүрлері және қазіргі заманғы қалпы» атты Республикалық ғылыми-тәжірибелік конференцияға қатысқаны үшін. Құрманғазы атындағы ҚҰК.

Сертификат 18-23 қаңтар 2016 жыл. «Білім беру аясындағы басқару құзіретін дамыту» (72 сағат)  атты біліктілік арттыру семинар-тренингі Құрманғазы атындағы ҚҰК.

Сертификат 25-30 қаңтар 2016 жыл. «Құзіреттілік тәсіл аясындағы білім беру бағдарламасының жаңа дизайны» (72 сағат) атты біліктілікті арттыру семинары. Құрманғазы атындағы ҚҰК.

Сертификат 14 сәуір 2016 жыл Музыкалық білім беру мәселелері мен болашағы және Қазақстан Республикасында көркем білім берудің жаңа моделін қалыптастыру» атты Қазақстан Республикасы тәуелсіздігінің 25 жылдығына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияға қатысқаны үшін;

Сертификат 29.10.2016 жыл. ҚР Білім және Ғылыми министрлігі «Өрлеу» біліктілікті арттыру ұлттық орталығы Акционерлік қоғамы.  Тақырыбы: «Заманауи педагогикалық технологиялар» ЖОО педагогикалық мамандықтар оқытушыларының біліктілігін арттыру курстарының білім беру бағдарламалары (72 сағат) № 0132336

Сертификат 16-17 наурыз 2017 ж. «Мәдениетаралық коммуникация мәнмәтініндегі аударманың өзекті мәселелері» атты Халықаралық симпозиум.  Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті. Алматы. Курсы: In the international scientific symposium Tuanslation issues in the context of intercultural communication held at Kazakh Ablay Khan University of International Relations and Word Languages, Almaty, Kazakhstan, on March 15-18, 2017 (72 hours). Алматы, КазУМОиМЯ, Март 2017 г., объем – 72 часа

Сертификат 21 апреля 2017 г. Алматы, КазУМОиМЯ, Федеральное государственное бюджетное образовательное учреждение высшего образования «Московский государственный лингвистический университет», Казахский университет международных отношений и мировых языков имени Абылай хана, «Базовая организация по языкам и культуре государств-участников СНГ. Прошла краткосрочное обучение с 17 по 21 апреля 2017 года в рамках 7 Международной школы переводчиков художественной литературы стран СНГ в объеме 72 учебных часов.

Сертификат 3-30 қараша, 2017 ж. Алматы. Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясына Fulbright Specialist (АҚШ) бағдарламасы аясында шақырылған эксперт Дэвид Рэй мырзаның көшбасшылық, білім және музыкалық бизнес менеджменті бойынша өткізген дәрістер мен тренингтері.  Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы.

Сертификат 11.12.2017 ж. Қазақстан музыкалық этнографиясының 200 жылдығына арналған «XXI ғасырдағы дәстүрлі музыка» атты халықаралық ғылыми конференциясына қатысқандығы үшін. Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы.

Сертификат ISO 19011:2011 ұсынысы негізінде ISO 9001:2015 халықаралық стандартының талаптары бойынша сапа менеджменті жүйесінің ішкі аудиторларын дайындау бойынша 72 сағат теориялық дайындық пен практикалық дағды курсы ИСО енгізу агенттігі

Сертификат «ИСО-ны іске асыру агенттігі» бағдарламасына сәйкес, мамандар даярлау: «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жүйесі» ISO 37001:2016 халықаралық стандарттарының талаптарына мамандарды біліктілік тағайындауымен 72 сағат көлемінде дайындау: Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жүйесін басқару.

Сертификат  «ASIA LABSERVISE» біліктілікті арттыру орталығы «ЕҢБЕК ҚҰҚЫҒЫ» бағдарламасы бойынша курс.

Сертификат 2018 жылы 8 қарашада өткен ҚР Білім және Ғылым министрлігінің жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудегі Республикалық Оқу-әдістемелік кеңесінің «Өнер» тобындағы «Музыкатану», «Аспаптық орындаушылық», «Вокалдық өнер», «Дәстүрлі музыкалық өнер», «Дирижерлау» және «Арт-менеджмент» мамандықтары бойынша Республикалық оқу-әдістемелік бірлестігінің мәжілісіне қатысу.

 

4. a) ЖАРИЯЛАНЫМДАР (ШЕТЕЛДІК ЖӘНЕ ТҰРҒЫЛЫҚТЫ): 

 

#

                                            Мақала атауы

Баспа аты

ISBN, орны, жылы

1

2

3

4

ҚР БжҒМ Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті ұсынған журналдарда жарияланған басылымдар: 

1

Суггестивная форма казахских бата-пожеланий

Филологические науки. Вопросы теории и практики. Научно-теоретический и прикладной журнал. № 5 (23) 2013 Часть II, Тамбов 2013, Издательство Грамота, 220 стр., 142-144 стр.

г.Волгоград, 2014.

2

Концепт как глобальная единица мыслительной деятельности

Путь науки. Международный научный журнал, № 8 (8), Волгоград 2014 (март), 205 стр., 164-166 стр.

 

3

Қазақ бесік жырларының психолингвистикалық, музыкалық сипаты

Хабаршы. Вестник. «Филология ғылымдары» сериясы. Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті. Алматы қаласы. №4 (50), 2014. – 59-62 бб.

 

4

Қазақ ертегілерінің психолингвистикалық сипаты

Хабаршы. Вестник. «Филология сериясы». әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті. Алматы 6қ., №3 (155), 2015. – 385 бет. – 37-40 бб.

 

5

Язык как отражение профессиональных особенностей личности

Вестник. Евразийского гуманитарного института. Научный журнал, Астана, №4, 2015 г. 208 с. – с.161-165.

 

6

Зависимость понимания смысла речевого произведения от концептуальной картины мира

Вестник Евразийского гуманитарного института. Научный журнал, Астана,  №4, 2015 г. 208 стр. – с.170-175

 

7

Духовность как определенный тип мироотношений

Хабаршы. Вестник. Серия  «Филологические науки».  Казахский национальный педагогический университет им. Абая, Алматы, 2015 г. №4 (54), 238 стр, – с. 206-209 

 

8

Профессиональный подъязык музыковедения в интегративной лингвистической парадигме

Вестник. Евразийский университет имени Л.Н.Гумилева. №1(110), 2016 г. – С. 59-62.

 

9

Характерные особенности профессионального подъязыка музыки

Павлодарского государственного университета имени С. Торайгырова Вестник ПГУ, Филологическая серия № 1, 2016г. – С. 73-78.

 

10

Универсальные суггестивные тексты – благопожелания, заговоры

Хабаршы. Вестник. Серия  «Филологические науки»,  №1(55) Казахский национальный педагогический университет им. Абая. – Алматы, 2016 г. – с. 67-70.

 

11

Проблемы преломления стереотипов сознания в суггестивных текстах на материале благопожеланий и заговоров

Хабаршы. Вестник. Серия  «Филологические науки».  №1(55) Казахский национальный педагогический университет им. Абая. – Алматы, 2016 г. – С. 71-75.

 

12

Қазақ этномәдениетіндегі әйел сұлулығының лингвистикалық стреотипі

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті Хабаршысы, Филология ғылымдары сериясы, Алматы, №2 (60), 2017 ж. 301 бет, - 76-79 бб.

 

13

К вопросу о рассмотрении языковой компетенции в психологическом и социокультурном аспектах

Хабаршы. Вестник. Серия  «Филологические науки».  Казахский национальный педагогический университет им. Абая., Алматы, №2 (60), 2017 ж. 301 бет, стр. 101-105.

 

 

 b) ШЫҒАРЫЛЫМДАР (ШЕТЕЛДІК ЖӘНЕ ТҰРҒЫЛЫҚТЫ):

 

Ғылыми мақалалар шығарылымы, монографиядағы бөлімдер мен тараулар:

Монографиялар:

1

Тілек-бата сөздері: суггестиясы мен прагматикасы

«Елтаным» баспасы

Алматы, 2016.

Оқу құралдары, оқулықтар:

2

Қазақ тілінде ісқағаздарын жүргізу. Оқу әдістемелік құрал (Музыкалық жоғары оқу орындарының студенттеріне арналған).

«Елтаным» баспасы

Алматы, 2015.

 

с) РЕЦЕНЗИЯЛАНҒАН ЖУРНАЛДАҒЫ МАҚАЛАЛАР:

 

         #

            Шығарылым атауы

 

 

                                                                                                       Баспа атауы, ISBN, орны, жылы

 

Рецензияланған журналдағы мақалалар

ҚР БжҒМБжҒСБК, РФ ЖАК

Scopus

Impact Factor

1

                                 2

                                                                                                                            3

     4

                5

        6

ХАЛЫҚАРАЛЫҚ РЕЦЕНЗИЯЛАНҒАН Thomson reuters (Web of science, Thomson reuters) және Scopus базаларына кіретін ҒЫЛЫМИ ЖУРНАЛДАР

1

Linguistics of Russian-speaking Kazakh musicology

Linguae European Scientific Language Journal 2017, XLinguae, Volume 10, Issue 4, October 2017.

+

ISSN 1337-8384, eISSN 2453-711X

2

Spatial Orientations of Nomads’ Lifestyle and Culture

 

«Rupkatha Journal on Interdisciplinary Studies in Humanities» 2018, Vol. 10, No. 2, 2018 [Indexed by Web of Science, Scopus & approved by UGC] DOI: ttps://dx.doi.org/10.21659/rupkatha.v10n2.03, Full Text: http://rupkatha.com/V10/n2/v10n203.pdf

 +

(ISSN 0975-2935),

 

5. КОНФЕРЕНЦИЯЛАРҒА ҚАТЫСУЫ (2010 - 2016):

 

 

Халықаралық ғылыми журналдар мен шетелдік халықаралық конференциялар

 

 

Конференцияның атауы

Name of the conference

Ұйымның атауы Name of the organization

Ел

Country

Күні

Date

1

2

3

4

5

1.

Pragmatics in the words of blessings and wishes

Modern Science: Problems and Perspectives Volum 4, icet International Center for Education & Technology, USA p. 470-473

 

2013,

2

Social differentiation of language and professional communication

 

The collection 6th International Scientific and Practical Conference «Science and Society»  Held by SCIEURO in London, 23-24 March 2014. – 13-18 p.

 

 

3

Мир носителя языка, картина мира

Актуальные проблемы гуманитарных и естественных наук № 10 (69) октябрь, Москва 2014, 400 стр., 376-378 стр.  Российского индекса научного цитирования (РИНЦ)

 

 

4

Профессиональные составляющие языковой личности

Международный научный журнал «Наука и мир» Россия. г.Волгоград, №3 (19), Том 3 Импакт-фактор журнала -0,325 (Global Impact Factor 2013, Австралия). 2015. С. 31-33.

 

 

5

Медиадискурс как зеркало оккозиональных образований: на материале казахской лексики нового времени

 

XI Международной научной on-line конференции «Филология, история и культура крымских татар: традиции и современность» 31 мая, 2017 г., г.Симферополь,  // Крымскотатарская филология: проблемы изучения и преподавания, «Крымский инженерно-педагогический университет», 31 мая,  № 1, 2017 г. г.Симферополь, стр. – с.28-35  

 

 

6

Innovations of kazakh lexicon in a new era

 

 

Аmerican scientific journal, issue 1, № (13), 2017, p. 9-11. Address: st. – Elmhurst AV6 Queens, NY, United States

 

 

ҚР (Республикалық, халықаралық) конференциялар

7

Этникалық ұғымдағы тілек-бата сөздерінің суггестиясы

 

«Этнос және тіл». Академик Ә.Қайдардың 85 жылдығына арналған халықаралық ғылыми-теориялық конференция материалдары. А.Байтұрсынұлы атындағы Тіл білімі институты. Алматы, «Кие» лингвоелтану инновациялық орталығы, 2009. – 404 бет.   303-306 бб.

 

 

8

Алғыс-қарғыс сөздерінің контекстік 

сипаты

 

«Қазақ тілін коммуникативтік, функционалдық бағытта зерттеу және оқытудың инновациялық технологиялары» атты профессор Р.С. Әмірдің 80 жылдық мерейтойына арналған халықаралық ғылыми-теориялық конференция материалдары (26-27 наурыз), Алматы, «Арыс» баспасы,- 2010 ж., 445 бет. – 125-131 бб.

 

 

9

Тілек-бата сөздеріндегі суггестиялық коммуникация психологиясы

Адам – тіл – мәдениет атты профессор Г.Н.Смағұлованың 60 жылдық мерейтойына арналған халықаралық ғылыми-теориялық конференция материалдары (29-30 қазан, 2010 жыл). Алматы. «Елтаным баспасы». 2010 ж. – 374 бет. 64-67 бб.

 

 

10

Қазақ  тілін   оқытуда   интербелсенді  тәсілді қолданудың негізгі ерекшеліктері  мен  тиімділігі

Қазақстан Республикасы Тәуелсіздігінің 20-жылдығына арналған «XXI-ші ғасырдағы музыкалық білім: заманауи кезеңі және болашағы» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференция. Құрманғазы атындағы ҚҰК, 21 қазан, 2011 ж., 69-73 бб.

 

 

11

Саяси коммуникациядағы тілдік суггестия

 

Қазақстан Республикасында жоғары білім беру жүйесіндегі оқытудың заманауи технологиялары. Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары 3 желтоқсан. – Алматы, «Елтаным баспасы», 2011. – 255 бет. – 245-247 бб.

 

 

12

Қазақ тілін оқытудағы инновациялық әдістер

 

Үш тұғырлы тіл: Қазақстан Республикасында тілдік білім беру мәселелері. Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары, 4 желтоқсан, 2012 ж. – Алматы, «Елтаным» баспасы, 2012. – 260 бет. 232-234 бб. 

 

 

13

Алғыс, қарғыс мәнді  сөздердің суггестиясы

 

А.Байтұрсынов – қазақ руханиятының көсемі. Халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары. – Алматы, «Елтаным» баспасы, 2013. – 416 бет. 409-412 бб. 

 

 

14

Қазақ тілін оқытудың интерактивті тәсілін қолданудың ерекшеліктері мен тиімділігі

«Дәстүрлі және заманауи музыка дамуының өзекті мәселелері, тәжірибесі және келешегі» атты Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясының 70 жылдық  мерейтойына арналған ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. Алматы, 19 қараша, 2014 ж., II том, 257 б. 207-210 бб.

 

 

15

Кредиттік оқыту әдісі – студенттердің тілдік құзыреттілігін кеңейтудің басты негізі

«Инновациялық үдерістер: мәдениет пен өнер дәстүрлері және қазіргі заманғы қалпы» атты Республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары. Алматы, 27 сәуір, 2015. – 287 бет. – 144-148 бб.

 

 

16

Мемлекеттік тіл – «үш тұғырлы тіл саясатының» басты тірегі

 

Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясының Хабаршысы № 4 (9). – Алматы, 2015.  – 110 бет. – 39-42 бб.

 

 

17

Музыка мамандығын кәсіби түрде оқытудың лингвистикалық негізі

 «Музыкалық білім беру мәселелері мен болашағы және Қазақстан Республикасында көркем білім берудің жаңа моделін қалыптастыру» атты Қазақстан Республикасы тәуелсіздігінің 25 жылдығына арналған халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция материалдары 14 сәуір 2016 жыл, 324 бет, 95-98 бб.

 

 

18

Типтік бағдарлама – кәсіби қазақ тілін оқыту курсының басты құжаты

Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясының Хабаршысы № № 2 (11). – Алматы,19.06.2016  – 86 бет.  – 37-41 бб.

 

 

19

Мемлекеттік тіл – үштұғырлы тіл саясатының басты тірегі

«Мәдениетаралық коммуникация мәнмәтініндегі аударманың өзекті мәселелері» атты Халықаралық симпозиум.  Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті. Алматы, 2017 ж., 16-17 наурыз, - 480 бет. - 391-394 бб.

 

 

20

Қазақ тіліндегі жаңа сөздік қолданыстар

XXI ғасырдағы дәстүрлі музыка. / Қазақстан музыкалық этнографиясының 200 жылдығына, Б.Сарыбаевтың 90 жылдығына және Халық әні кафедрасының 30 жылдығына арналған халықаралық ғылыми конференция материалдары. Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы,  11-12 желтоқсан, 2017 ж.  228-232 бб., 298 бет.

 

 

21

Жаһандану дәуіріндегі ұлттық технология

Тау баласы тауға қарап өседі. Алматы: «Дайыр» баспасы, 2018 – 440 бет, 68-70 бб.

 

 

22

Жүйелі талдау нәтижесі

Тау баласы тауға қарап өседі. Алматы: «Дайыр» баспасы, 2018 – 440 бет, 141-143 бб.

 

 

23

Кешенді оқыту – тиімді әдіс

Ана тілі газеті 30 қараша, 2017 жыл.

 

 

 

6. МАРАПАТТАРЫ, СЫЙЛЫҚТАРЫ (ұлттық, халықаралық):

 

Жыл

Атағының, марапаттың, сыйлықтардың атауы

Ұйым

Ел

30 қаңтар, 2015 ж.

Вектор науки» ғылыми-зерттеушілік мекемесімен ұйымдастырылған «Полет мыслей» атты II халықаралық ғылыми жұмыста 2 орын алған Абдубаева Гүлзия Алинуровнаны жоғары деңгейде дайындағаны үшін. Диплом. ООО «НОУ Вектор науки». Ресей, Таганрог қаласы. Диплом

ООО «НОУ Вектор науки».

Ресей

2015 ж.

Қазақстан Республикасы Кіші ғылым академиясы аясында дарынды жастармен жұмыс істеуде және ғылыми кадрлар қорын дайындаудағы табысты және жемісті еңбегі үшін. Құрмет грамотасы. Алматы.

ҚР Кіші ғылым академиясы

Қазақстан

 18-20 мамыр, 2016 ж.

«Сатылай кешенді оқыту» технологиясы - тұлғаның қажеттіліктерін қанағаттандырудың тиімді жолы» атты республикалық форум және ҚР Кіші Ғылым Академиясының «Тілім менің тірлігімнің айғағы» атты өткен он алтыншы Республикалық ауызша командалық олимпиадасының ұйымдастырылуына зор үлес қосқаны үшін. Мақтау қағазы.

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Қазақстан Республикасы Кіші ғылым Академиясы

Қазақстан

18-20 мамыр, 2016 ж.

«Сатылай кешенді оқыту» технологиясы  - тұлғаның қажеттіліктерін қанағаттандырудың тиімді жолы» атты республикалық форум және ҚР Кіші Ғылым Академиясының «Тілім менің тірлігімнің айғағы» атты өткен он алтыншы Республикалық ауызша командалық олимпиадасының ұйымдастырылуына зор үлес қосқаны үшін.   Мақтау қағазы

ҚР Білім және ғылым министрлігі Абай атындағы Ұлттық педагогикалық унивеситеті, филология факультеті

Қазақстан

21-23 мамыр, 2018 ж.

Рухани жаңғыру жағдайында «Сатылай кешенді оқыту» технологиясы – жаңартылған білім беру мазмұнының үйлесімділігі» атты Абай атындағы ҚазҰПУ-дың 90 жылдық мерейтойына арналған VIII форум және ҚР Кіші Ғылым академиясының «Тілім менің – тірлігімнің айғағы» атты XVIII республикалық ауызша командалық олимпиадасы. Алғыс хат.        

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Кіші ғылым академиясы.

Қазақстан

2018 ж.

Елбасымыз Н.Ә. Назарбаевтың ерлігі мен ерен еңбегінің арқасында бой көтерген еңселі Елорда, айшықты да асқақ Астананың 20 жылдығына орай ұйымдастырылған іс-шараларға белсене қатысқаны үшін. Алғыс хат. Астана, 2018 ж. 

Қазақстан Республикасы Мәдениет және спорт министрлігі

Қазақстан

 

7. ҒЫЛЫМИ ЫНТАЛАРЫ (ЗЕРТТЕУ САЛАЛАРЫ):

    ҒЫЛЫМИ ЖАҢАЛЫҒЫ (ЗЕРТТЕУ АЙМАҒЫ):

 

Қысқаша және еркін түрде баяндаңыз: Ғылыми зерттеу саласы – фразеология, психолигвистика, суггестивті лингвистика. Ғылыми қызметтің бағыты- түркі тілдері мен қазақ тіліндегі фразеологиялық семантика, этнолингистикалық таралым аймақтарын қарастыру.  Когнитивті лингвистикадағы этностық тіл ұяшықтарына қатысты тілдік деректерді анықтау.

 

8. Шет тілін меңгеру:



Шет тілін білемін□                                  Шет тілін білмеймін□

Шет тілін меңгергендерге арналған:

 

Тіл

Деңгейі

Деңгейін белгілеу (√)

IELTS/TOEFL және т.б. бар сертификаттардың балын көрсетіңіз

 

Бастауыш/beginning

 

Неміс тілі

Орта/Pre-Intermediate

 

 

 

Жалғастырушы/Intermediate

 

 

 

Озат/Advanced

 

 

Кәсіби /Academic writing

 

 


  
For Prospective Students