афиша

Шәкерімова Зере Шәкерімқызы

Т Ү Й І Н Д Е М Е



Зере.jpg   Азаматтық: Қазақстан Республикасы


    Байланыс мәліметтері:


    E-mail: zere.shakerim@gmail.com;


    Skype:           


    Ұялы тел.: 87014032261;


Академиялық лауазымы:  профессор;


Ғылыми дәрежесі: педагогика ғылымдарының кандидаты;


Жоғары білімі туралы дипломда көрсетілген мамандық атауы және шифры: 

«Орыс тілі және әдебиет: жоғары педагогика мектебі».


Штаттық □                          Қосымша □


1. БІЛІМІ /БІЛІКТІЛІК: (ЖЫЛЫ, МЕМЛЕКЕТ, ОҚУ ОРНЫ):                                                               


1.  1968-1972 ж., Қазақстан Республикасы, Қаз№Мемлекеттік қыздар педагогикалық университеті,филология факультеті;

2. 1978-1979 ж., Қазақстан Республикасы, жоғары педагогика мектебі, аспирантура, қазақ мектеп оқушыларының эстетикалық тәрбиесінің мәселелері туралы диссертация;


2. АТАҒЫ, МАРАПАТ, СЫЙЛЫҚ ИЕГЕРІ (ұлттық, халықаралық):


Жыл

Атағының, марапатының, сыйлық иегерінің атауы

Ұйым  

Мемлекет

1991

Доцент.

КСРО Мемлекеттік комитеті

Рессей

Member – correspondent of the Academy ANSN0324 as of 10 march 1998

Жаратылыстану ғылымдары академиясы

Қазақстан

2007

Профессор

Қазақстан

2011

ҚР білім берудің құрметті қызметкері

ҚР ҒБМ

Қазақстан

2014

Төс белгі «Мәдениет саласының үздігі»

              ҚР МСМ             

Қазақстан

2014

А.Байтұрсынов атындағы күміс медаль

ҚР Жоғары оқу орындарының қауымдастығы

Қазақстан

2018

«Құрмет» Мадақтамасы

            ҚР МСМ

Қазақстан


3. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТІ (ЖҰМЫС ТӘЖІРИБЕСІ):  (ЖЫЛЫ, АЙЫ, МЕКЕМЕ, ҚЫЗМЕТІ):

1. 1972 – 1977, Құрманғазы атындағы өнер Алматы институты, орыс тілі және әдебиет оқытушысы – қазан;

2. 1982-2018ж, Құрманғызы атындағы ҚҰК психологиялық-педагогикалық пәндердің оқытушысы.


4. БІЛІКТІЛІГІН ЖОҒАРЛАТУ: (СТАЖИРОВКАЛАР, ТРЕНИГТЕР, СЕМИНАРЛАР, КУРСТАР):

1. 2018ж, Семинар-тренинг: «Арнайы білім беру қажеттіліктері бар (инклюзивті білім беру) студенттерді оқытудағы психологиялық-педагогикалық түзетудің принциптері.

2. 2016ж.,Семинар: «Жоғары білімдегі музыкалық және педагогикалық инновациялар».

3. 2017ж., Л.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университетінің және Еуразия психология институты базасында семинар-тренинг: «Қазақстандағы, ТМД және алыс шет елдерде психотерапияның жағдайы мен даму тенденциялары, практикалық және консультативтік психология». - Астана.

4. 2015ж.,«Астана дарыны» Мемлекеттік ғылыми-практикалық орталығының базасында «Интернетке тәуелділіктің алдын алу және дарынды балаларды өзін-өзі реттеудің дамуы» семинары - Астана қаласы

5. 2015, Семинар-тренинг: «Аккредиттеу және рейтингтің тәуелсіз агенттігі», Алматы: Сүлейман Демирел атындағы университеттің кампусы.

6. 2015 жылы, Ұлыбританияның Манчестердегі Манчестер Корольдігінің Солтүстік Корольдік музыка колледжінің Т. Икрома атындағы білім беру сапасын қамтамасыз ету жөніндегі директор Д. Эдвардс пен семинар және тренингтер, институционалды аккредитацияға дайындық, білім беру, Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы.

7. 2015лық орталығы МАБ Даму басқару «білім беру басқару»,әдістемесі

8. 2014, семинар Доктор Virginius Kundrotas: «ағымдағы көшбасшылық. Жылдам өзгеретін ортада басқарушы ұйымдар. - Алматы қ., Алматы қ. Басқару университеті.

9. 2014, семинар: «Dәстүрлі және  заманауи музыка, дамуының өзекті мәселелері, тәжірибесі және келешегі» – г.Алматы.

10. 2013 ж. ҚР Білім және ғылым министрлігінің «Шеберлік дәрістері 2013» атты білім беру жобасы. Шетелдік ғалымдар мен білікті жаттықтырушы және жетекші Нерберт Каролиннің шақыруы бойынша: «Рагамффин» өнерімен емдеу »,Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерваториясы.

11. «Білім сапасын қамтамасыз ету үшін ішкі жүйе жүйесін дамыту», Алматы, Аккредиттеу және рейтингтің тәуелсіз агенттігі.


5. ЛАУРЕАТТАР  (оқушылар):

1. Тасмагамбетова А.Н. - Жаратылыстану техникалық әлеуметтіік-гуманитарлық және экономикалық ғылымдар бойынша студенттердің ең үздік ғылыми жұмысына арналған республикалық байқауда -2008 ж. – 3 орын;

2. Тасмагамбетова А.Н. – ҚР студенттерінің ғылыми-зерттеу жұмыстары 2009 ж. – 1 орын;

3. Тасмагамбетова А.Н. – ҚР студенттерінің ғылыми-зерттеу жұмыстары 2010 ж. – 2 орын;

4. Муханова В.П. – ҚР студенттерінің ғылыми-зерттеу жұмыстары 2012 ж.- 2 орын.


6. КӘСІБИ ҚАУЫМДАСТЫҚТАРҒА ҚАТЫСУЫ/МҮШЕЛІГІ:


1. Энциклопедия қатысушысы «Ученые России».


7. a)  ЖАРИЯЛЫМДАР (ШЕТЕЛДІК ЖӘНЕ ЖЕРГІЛІКТІ):


#

Жариялымдар атауы

Баспа атауы

Орны, жылы

1

«Психолого-педагогические возможности программы Мурагер в развитии целостного мышления учащихся общеобразовательных школ»

Абай атындағы ҚазҰПУ

Хабаршысы: ғылыми

әдістемелік журнал,

Психология сериясы. 2015ж.

– Алматы, 2015.

2

Роль образов-представлений в деятельности музыканта

Абай атындағы ҚазҰПУ

Хабаршысы: ғылыми

әдістемелік журнал,

«Педагогикалық ғылымдар»

сериясы. 2015ж.

– Алматы, 2015.

3

 «Становление и перспективы развития современного музыкального образования Казахстана» в

Жинақ «Өнер жастардың

 көз қарасымен»: 4

халықаралық «VII Бүкіл

Ресейлік» студенттер,

аспиранттар мен жас

ғалымдардың ғылыми

конференциясының

материалдары

2013ж.)

(Красноярск,

4

«К проблеме этнической компетентности педагога-психолога музыкального образования»

Жинақ «Өнер жастардың

 көз қарасымен»: 4

халықаралық «VII Бүкіл

 Ресейлік» студенттер,

аспиранттар мен жас

ғалымдардың ғылыми

конференциясының

материалдары

2013ж.)

 

 

 

 

 

 

 

(Красноярск,

 

5

Социокультурный эффект музыкально-педагогической подготовки студентов творческих вузов

«Музыкалық білім

берудің мәселелері мен

 болашағы және

Қазақстан Республикасында

 көркемдік білім берудің

 жаңа моделін қалыптастыру»

 атты халықаралық

ғылыми-практикалық

конференциясының

материалдары, Алматы

 

 

 

 

Алматы-2018

 

 

 

 

 

6

Музыкальное образование в контексте глобализации

«ХХІ ғасырдың музыкалық

 білім беруі: бүгінгісі

және келешегі» атты

халықаралық

ғылыми-практикалық

конференциясының

материалдары

 

 

 

 

 

 

Алматы 2011 ж.

7

Интегративная подготовка педагога-психолога музыкального образования: опыт и контексты

«Педагогикалық

кәсібилігін заманауи

 білім беруде дамыту:

 халықаралық тәжірибе,

 мәселелері мен болашағы»

 атты халықаралық форум,

 

 

 

 

 

Тараз қ. 2011ж.

8

Психологические особенности влияния казахской национальной музыки на психоэмоциональное состояние молодых людей

Абай атындағы ҚазҰПУ

Хабаршысы: ғылыми

әдістемелік журнал,

«Психология және әлеуеттану»

сериясы. №1(60)

Алматы «Қазақ университеті»2017 ж

9

Dena Nobis Pacet

Профессор Жаманбаев жайлы уітап

Шымкент,2018ж.


b) РЕЦЕНЗИЯЛАНҒАН ЖУРНАЛДАРДА ЖАРИЯЛЫМДАР:


#

Жариялым атауы

Баспа атауы, ISBN, орны, жылы

Рецензияланған журналдар жариялымдар

БҒСБК ҚР  ҒБМ, ЖАК РФ

Scopus

Impact Factor

1

2

3

4

5

6

1

 Концептуализация феномена духовности

Science and world,  International scientific journal, №2 (6), 2014, Vol.III

 ISSN 2308-4804

2

Psychoterapeutic function of the Kazakh traditional music

International Journal of Environmental and Science Education, 2017г.)


8. КОНФЕРЕНЦИЯЛАРҒА ҚАТЫСУ (2010 - 2016):


#

Конференциялар атауы

Name of the conference

Ұйым атауы Name of the organization

Мемлекет

Country

Күні

Date

ҚР (Республикалық, халықаралық):

«Музыкалық білім берудің мәселелері мен болашағы және Қазақстан Республикасында көркемдік білім берудің жаңа моделін қалыптастыру» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференция

Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерватория

Қазақстан

2015 ж.

«Д.Б.Кабалевский атындағы ХХІ ғасырдың музыка мұғалімі» атты YII Халықаралық конкурс

МПМУ, ҚҰК, Ұлттық ғылыми-практикалық, білім беру және сауықтыру орталығы "Бөбек"

Рессей, Қазақстан

2014 ж.

«ХХІ ғасырдың музыкалық білім беруі: бүгінгісі және келешегі» атты халықаралық ғылыми-практикалық конференция

Құрманғазы атындағы Қазақ ұлттық консерватория

21 қазан 2011 ж.

«Педагогикалық кәсібилігін заманауи білім беруде дамыту: халықаралық тәжірибе, мәселелері мен болашағы» атты халықаралық форум

Қазақстан, Тараз

24-25 қараша 2011ж.


9. ҒЫЛЫМИ ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТАР (ЗЕРТТЕУ САЛАСЫ):


Еркін формада қысқаша тоқталып кетеніз: Музыкалық білім беру педагогикасы: шетелдік және отандық тәжірибе; музыкалық жоғары оқу орындарының студенттерін кәсіби-педагогикалық болашаққа дайындау.

Музыкалық-педагогикалық үдеріс заңдылықтарының ерекшеліктері.

Дәстүрлі қазақ музыкасы адамның психо-эмоционалдық жағдайына әсер етуі.


10. ШЕТ ТІЛДЕРДІ МЕҢГЕРУ:


Тіл

Деңгейі

Деңгейді белгілеу (√)

Балдарды көрсету IELTS/TOEFL және т.б..

Сертификат

Бастапқы/beginning

шет тілі

Орташа/Pre-Intermediate

+

Жалғастырушы/Intermediate

неміс тілі

Озат/Advanced

+

Кәсіби/Academic writing